Fina saker jag sett på senaste

Hej!
Här kommer ett till sådant där inlägg som legat i en mapp i telefonen ett tag. Har en mapp som heter "fina saker" och där lägger jag alla fina ting jag ser på nätet.
 
Här kommer lite av det jag sparat på senaste.
 
1) JÄTTEfina örhängen från H&M. Älskvärda alltså i alla sammanhang. Länge letat efter perfekta pärlörhängen men tror jag har dem här. 
 
2) Zaras fall winter 2019 kollektion, mmmmmm. Synd att Zara endast gör kläder till smala personer. Men jaja.
 
 3) Denna väska från Coach.
Är väldigt lik pochette metis från Louis Vuitton i formen och det mesta, vilket alla påpekar överallt på youtube. Men för att vara rättvis här så var faktiskt Coach först med sin. Så känns inte som en rip-off ändå. Eftersom det inte är det.
  Men denna väska alltså. Villhöver den så extremt. Hatar ordet villhöver men nu passade det okej.
 
4) Måste köpa en fluffig basker. Eller en svart pasker med fluffig boll? Vill se fluffigt mysig ut iallafall. typ denna. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: