Blommor, sol, moln, mat och bjudningar

Hej!
Alla bilder från hela april i min kamerarulle i telefonen består av bilder på eller i stugan. Så här får ni mest bilder från på eller i stugan. 
 
Fina nejlikor. Älskar nejlikor. Mer än alla andra blommor som man kan köpa i matbutiken.
 
Gjort massa pannkakor till lunch. För jag jobbar ju jämt hemifrån nu eftersom jag har världens kortaste dagar. 
 
Fixat inne i kontoret så det ser mysigt ut där nu. Glad för det. Hatade detta rum innan. Kändes som dödens rum. Var säker på att någon hade dött här inne. Men nu känns det inte så längre.
 
Liljor utomhus.
 
Dukat för påsklunchbjudning! Till mig, Felix, Adam och Johanna.
 
Var gott och mysigt.
 
Gjorde en trevlig buffé med allt från skagenröra, laxtallrik, melon och torkad skinka, paj. Osv.
 
Suttit ute i kvällssolen och druckit bubbel.
 
Varit många fina kvällar.
 
Lite rester från påsklunchen.
 
Köpt nya blommor! och kruka. Älskar detta.
 
Tigge nyklippt gubben. Fick låna min scarf på golfbanan.
 
Blev less på mitt långa hår och tog kökssaxen och klippte det! Nöjd. Lugg också. Och rött läppstift. Gillar rött läppstift massor nu.
 
Gjorde laxsashimi i fredags. Var helt ok gott.
 
I lördags bjöd jag ju på kalas för Felix och hans pappa. Gav Felix en oljerock. 
 
I söndags åt vi lunch på Mai Thai. Hade haft thaimatscraving i så många dagar efter jag såg Tom och Petters senaste mukbang. Det var precis så gott som jag ville att det skulle vara. Vill äta igen.
 
På söndagskvällen åt vi korv med bröd igen. Rester från kalaset. Felix grillade dem på sin nya grill. Drack bubbel också.
 
Såhär ser min asiatiska trevliga korv med bröd ut. Från och med nu är korv med bröd en favoriträtt.
 
Vi höres!
Kramisar. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: