TORSDAG TILL IDAG ONSDAG!

Hej!
Det blir kallare och kallare ute. Höstmodet anammas mer och mer. Snart är det september. Och sen är det oktober. Årets bästa månad! Efter juli. Eller så ligger dem på delat 1:a plats. 
 
Här kommer lite bilder vad jag har haft för mig senaste veckan, såhär i slutet av varmaste augusti på år å dar.
 
Mina gladiolus har slagit ut i stugan. Tycker dem är så fina. Fin färg hade dem också. Satte lökarna i våras i hopp om att något skulle komma upp. Hipphopp så var dessa påväg upp.
 
Lunchade i lördags på Mobackes med Felix och svärföräldrarna. Och sedan kollade vi på blommor. Vet exakt vad och hur jag ska odla nästa år. Men vill kanske göra ett eget inlägg om det. 
 
Har varit på albertina med min familj. Det var mysigt. Åt massa god mat. 
 
Måste visa mitt nya golfset jag fått av Felix. Aldrig spelat golf i hela mitt liv men ett fint golfset är ju aldrig oönskat. Klubborna är röda och bagen är i detta klassika finfina print och inuti är den i brun päls. Frågan är om jag någonsin kommer använda den. 
 
Ännu mer växtlighet. Är beroende av min växtlighet på min egen tomt just nu. Allt växer så fint nu.
 
Måndag och back in sthlm!
Gjorde en carbonara. 
 
Köpte måndagsblommor. I min nya vas Iris. Tycker det blev fint. Och kollat på serier. Kollar på flera serier just nu. Partisan, search party, dark, och modern i sandhamn. Bäst är search party.
 
Igår tisdag tog vi en spontangottigottimiddag på Milles. Mitt bästa ställe atm. Tigge var med. Åt råbiff! As usual.
 
🖤gosigosi
 
Och sist men inte minst kommer här en bild på min nya lampa. Älskar den! Passa perfecto i sovrummet.
 
Till helgen är det den norrländska traditionen lyskväll. Och vi ska vara hemma hos oss allihopa. Blir sköj! Någon som har tips på roliga kamper till en 5-kamp?
 
So long! 💚💛💜💗
Mirre
2020-08-27 @ 22:56:20
URL: http://sweetwordsbymirre.com

Fina häärliga bilder




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: