Frågelista

Vad ska du göra i veckan?
Förutom att kolla min nya favoritserie som jag avslöjar på fråga 2 så fick jag en idé igår om hur jag vill ha det på barbordet. Låter kanske som en banal och sjuk grej för er men har liksom aldrig hittat rätt där där. Lol. Men har kommit på det nu tror jag. Vill ha det som en bar på en restaurang. Typ Milles. Ett fat med en oljekanna, salt och pepparkvarn, liten ljusslykta osv. Får se vad det blir av det. Men vill ha det mer som en barkänsla där. Så det blir nice att sätta sig där på fredagar och ta ett eller massor glas bubbel. Bara köpa färskt bröd och ta fram ett fat, så står oljan, saltet och nymalen peppar där som man kan doppa brödet i. 
 
Vad ska du kolla på i veckan?
Kollar på sex education s2 nu och älskar den serien mer än livet. Måste kolla om på första säsongen sen.
 
 
Ska du shoppa något i veckan?
Förutom grejer till min bar i köket sååå, hm. Vet inte. Behöver ny tandkräm. Den jag har nu ger mig sjuka ilningar och mina tänder känns inte lika vita längre? Måste göra någonting åt det asap.
 
Vad ska du laga för mat i veckan?
Har köpt hem massa goda grejer. Vill laga fräsch mat så det känns känns krispigt enda in i själen. Bland annat köpt torsk. Aldrig gjort det förut. Också har jag köpt rödbetshummus och veggonuggets. får se vad det blir av allt.
 
 
Vad lyssnar du på i veckan?
Star fm som jag gjort varje dag för länge nu. Samma låtar hela tiden men älskar det. Går mellan vinyl och star fm. 
 
Hur sminkar du dig i veckan?
Ögonbrynsskugga, rouge och läppstift från Chanel, Dior eller Ysl. 💄
 
 
Hur klär du dig i veckan?
Som vanligt. I brunt. svart och vinrött. Enda jag har nuförtiden. Och stora örhängen. 
Marie
2020-01-30 @ 09:21:34
URL: http://sweetwordsbymirre.com

Den serien kollade jag första säsongen så många minsann kika på nya som går, den var ju härligt avslappnad =D, man hoppas ju på dem fortfarande




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: