Summertime, and the livin's easy

Hej!
Har inte glömt bloggen. Tänker på den varje dag. Okej, varannan dag. Har dock liksom ingen motivation till bloggen nu. Det har jag inte haft sen jag flyttade till stugan i mars. 
 
Spenderat några dagar i Stockholm nu på slutet och känner på engång att jag får tillbaka inspirationen och motivationen då. Menmen.
  I mitten av augusti har vi planerat att flytta tillbaka så vi får hålla ut. 
 
Annars rullar livet vidare. Fortfarande permitterad så jobbar 2 timmar per dag hela sommaren. Det klagar jag inte över. Vi åker till Spanien tio dagar över min födelsedag, som är om några dagar nu snart. Fyller 25. Hyffsat stort ändå. Önskar mig krocketspel och en gucciväska. 
 
Det är allt for now. Mer får ni inte ur mig just nu i text. 
Vi hörs när vi hörs. 💚
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: