helger som blir till veckor, veckor som blir till månader

Hej karantän-people! ✊
Livet fortsätter i Söderhamn,
Därav dålig uppdatering på denna sida. Händer liksom inte så mycket. Dagarna ser i princip likadana ut. Men har tagit lite bilder i helgen som kommer här!
 
I onsdagskväll åkte vi till Stockholm och vattnade blommor, packade massa kläder, och betalade räkningar. Vi gjorde oss alltså redo för att stanna i Söderhamn ännu längre tid. På torsdagen packade vi in alla mina växter i bilen med massa annan packning och åkte alltså mot Söderhamn igen. 
 
Har fixat lite här i stugan. Nya gardiner och tavlor på väggarna. Tog med mer inredning från lägenheten också - eftersom lägenheten står tom hela tiden nu. Och det blir bara massa damm överallt. Tycker iallafall det blev fint med våriga nya gardiner och bort med mörka sammetsgardiner.  
 
Nejlikor. 💛
 
Påbörjan till en ny spegelvägg också! Så nöjd. Skall lämna in några plattor så den går enda ut till väggkanten också på andra sidan. 
 
Sovrum. Denna vas tog jag med från lägenheten. Tycker den gjorde sig fin i sovrummet. 
 
På fredagskvällen failade jag så sjukt med min matlagning så jag funderar på att eventuellt aldrig laga mat igen. Vill inte säga mer än så.
 
Åt lite av maten och drack bubbel istället.
 
På lördagen var det finväder!
Vi tog med oss hundarna och åkte på en sväng. Handlade lite, kollade på granngården och lite annat. 
 
På kvällen fick vi gäster. Först kikade Adam och Johanna förbi, och lilla Leon. Bjöd på ett glas bubbel, sen när dem åkte kom systers familj och stannade hela kvällen. Grillade och hade det bra. En härlig vårig eftermiddag i slutet av mars. 
 
Söndag!
Var inne mest, fixade lite ute, åkte och köpte godis och gjorde sedan nachotallrik. Yum. Vill äta föralltid. 
 
Det var den helgen! Längtar till nästa helg. 💗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: