Ett fint avslut på årets stockholmshelger...

Hej! Nu är det måndag igen. Och nu är så nära nära nära. 
Tills vi får åka till stugan och se dess transformation. Ska bli så spännande! Hoppas också någon av er tycker det skall bli roligt att se, isåfall kan jag visa lite före- och efter-bilder här sedan!
 
Har liksom abstinens efter att börja julpynta där också. Har ju så mycket nya fina saker att ta upp där. Men! Det är inte förens till helgen detta kommer ske. Nu ska vi se hur helgen som gått har varit. Jag blir glad när jag tänker på den iallafall!
 
Såhär såg jag ut i fredags på jobbet. Det var en istid ute så en fuskpäls behövdes runt halsen.
 
En gojsig bild. 
 
På kvällen på fredagen gjorde jag en vegansk förätt. Alla ätande personer gav den tummen upp! Skulle bli någon vegansk råbiff liknande sak.
 
Drack bubbel! Älskar att dricka bubbel på vinterhalvåret. Blir godare på något sätt. 
 
På lördagen var jag hundtandsmönstrad på både jackan, hårbandet och kavajen. Kände mig fin!
 
Och jag hittade ett nytt matbord till stugan på blocket. Får se om jag skall slipa och betsa det men lutar mot att behålla det som det är! Älskar dem stora spikarna och klaffarna. Kommer passa superb till stugans nya identitet. Hihi!
 
På kvällen sedan hade vi glöggmys med lite skagenrörasnittar, pepparkakor och ädelost. Sen drack vi lite vin och kollade på så mycket bättre.
 
Kände oss hungriga runt 23 tiden så gjorde en carpaccio då. Mums som vanligt! Fattades lite sötma bara, glömde balsamicon.
 
Sen var det söndag! Och jag gjorde otroliga köp på black weeks sista dag. En fåtölj och en lampa till stugan. Stay tuned! Ni ska få se vad det är till helgen. 
 
Och det var den helgen! Kanske sista helgen i Stockholm för iår?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: