helgen vecka 39!

Hejsan 💜
Den här helgen gick alldeles för fort. Men den var bra och fin på alla sätt och vis!
 
Började helgen med att köpa en så enorm men finfin bukett. Hortensior är bara 👌
 
Såg ut såhär på jobbet i fredags! Ny kjol.
 
På kvällen kom Emelie och Robert till oss! Dem skulle nämligen hälsa på oss denna helgen. 
 
Vi åt rådjur med västerbottenpotatiskroketter. SÅ gott var det!
 
På lördagen gick jag och Emelie på stan. Jag är sugen på nya glasögon. Tyckte om dessa!
 
Vi åt en lunch på Tures med Felix och Robert!
 
Och Tigge såklart. 🖤
 
Sedan shoppade vi lite mer. Och sedan var vi på middag på Milles! Var för trevligt. Drack tre stycken espresso martini. Min absoluta favoritdrink just nu. Till middag åt jag såklart deras råbiff. 
 
Vi var kvar där till stängning typ och då åkte vi hem.
 
Såhär såg vi ut i hissen klockan 01.30 på natten.
 
Söndag morgon!
Tog en promenad till Felix som var på kontoret. I mina nya airpods jag fått av han.
 
<3
 
Går alltid genom Danderydsgatan och drömmer mig bort till en bostad här. Undra om det någonsin kommer hända?
 
Vi åt en lunch på Spanjorskan. Var så så så gott. Älskar mat när man är lite bakfull.
 
Mina hortensior hade redan dött och det berättade jag för blomsterhandlarn och då fick jag tre nya. 💜
 
Bytte ut en kudde jag hade köpt dagen innan på Svenskt Tenn. Bytte till denna och denna älskar jag. Passar perfekt hos oss!
 
På kvällen åt vi tacos och seda kollade vi på Pirates igen. Älskar Pirates. Mina absoluta favoritfilmer.
 
Och det var den helgen!
Så bra. Vill ha om den om och om och om igen. 👋
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: