En påskhelg!

 
Påsk är fortfarande min favorithögtid. Efter jul. Så så så så bra ju! Massa lediga dagar och god mat. Var såklart i stugan. Såhär såg det ut!
 
På skärtorsdagen slutade jag runt lunch och då promenarade jag hem. Sen åkte vi till stugan!
 
Helgen har bestått av mycket främmande och mycket mat. Bjöd Felix släkt på påskmat på lördagen. Var jättemysigt 🤍🤍
 
Ätit amerikanska pannkaksfrukostar! Har efter ca 20 gånger nu lärt mig receptet och att göra dessa pankisar så bra. 
 
Har en ny högtalare i uterummet som jag efter mycket om och med har fått igång. Nu räcker det att jag säger "Hej google, spela soulful dinner" så kommer min favoritlista på. Frukost och 60-talsmusik!
 
Påskliljor som jag fått av svärmor <3
 
Hade Axel och Trudde på middag en kväll också. Grillpremiärade! 🥦🥕🧄🥗🍢 
 
En kväll var bästa Mele hos oss. Grillade då också, och spelade Monopol. Jag förlorade och Melissa vann. Det var så kul. 
 
Spenderat mycket tid i vårat nya rum. Älskar det rummet mer än vad jag trodde jag skulle göra. 
 
Gosat med min andra bebis. Älskar honom så mycket också. Han är så go och jag vi kramas hela tiden.
 
Svärmor har en sådan fin väska! Från Växbo Lin. Vill också ha en sådan. 🤍
 
Felix har byggt på garaget hela helgen och jag har fixat inne. 
 
En härlig påskhelg som innehöll allt jag vill. 
Kompishäng, familj, god mat och bubbel. ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: